Rumored Buzz on کارشناسی سیار خودرو

Wiki Article

علاوه بر آن پس از تشخیص آسیب دیدگی با کمک دستکاه تشخیص رنگ می‌توان از وجود خرابی اطمینان حاصل کرد.

کارشناسان همراه مکانیک با متصل کردن دستگاه دیاگ به خودرو، تمامی خطاها و ایرادهای آن را به‌طور کامل بررسی می‌کنند،.

در کاهش کیلومتر واقعی ماشین دارند. که خودرو راکم کارکرد و سالم تر نشان دهند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

البته اگر می‌خواهید به صورت سیار این کار را انجام دهید، توجه داشته باشید که نیاز به مهارت بالاتری می‌باشد زیرا ممکن است در بسیاری مواقع شرایط لازم مانند نور کافی برای انجام کارشناسی مناسب مهیا نباشد.

یکی دیگر از مواردی که در کارشناسی خودرو بسیار حائز اهمیت می‌باشد، بررسی دانه های رنگ یا پیگمنت‌های تشکیل دنده رنگ خودرو می‌باشد.

شرکت تامین خودرو آزمون با وجود مکانیک های قابل اعتماد با قیمت مناسب می تواند ماشین را تعمیر و کارشناسی کند.

کارشناسی ماشین، اگر به‌صورت دقیق و کامل انجام شود، ارزش واقعی خودرو را مشخص خواهد کرد. غیر از مدل خودرو، تعداد و نوع آپشن‌های آن نیز از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت کارشناسی خودرو یا به عبارتی هزینه کارشناسی خودرو محسوب می‌شود.

ایران تست کار به عنوان مرجع ارائه دهنده کارشناسی فوق تخصصی خودروهای کارکرده و دست دوم فعالیت خود را آغاز کرد. ایران تست کار به کمک کارشناسان مجرب خود جهت کارشناسی رنگ، فنی، تست رانندگی انواع خودروهای صفر و کارکرده در خدمت عموم خریداران و فروشندگان خودروهای داخلی و خارجی است.

و توسط افراد بدون تجربه امکان پذیر نیست. کارشناسی خودرو با دستگاه مخصوص شامل،

اگر خودروی موردنظرتان به تعمیر یا صافکاری احتیاج داشته باشد شما را به مرکز می آورند یا همراه آنها یک مکانیک سیار به شما مراجعه می کند ، اما بهتر است برای تعمیر و کارشناسی به مرکز کارشناسی تامین خودرو مراجعه کنید. کارشناس سیار فقط برای موارد ضروری است.

اشتراک در وارد شدن اطلاع از نظرات جدید دنبال شده

کارشناس سیار ماشین با تامین خودرو آزمون کارشناسی سیار خودرو به راحتی قابل انجام است ، با توجه به روند رو به رشد خرید و فروش خودرو صفر و کارکرده در کشور و با توجه به کلاهبرداری هایی که در این زمینه اتفاق می افتد ، لازم است قبل از خرید و فروش ، خودرو مورد نظر تحت کارشناسی رنگ ، بدنه و فنی قرار بگیرد تا ایرادهای آن مشخص شود.

خودرو نیاز به تخصص بالا در زمینه مکانیک خودرو دارد و بسیار با اهمیت است. مواردی مانند

Report this wiki page